subota, 11. travnja 2015.

Moja Golden Rose kolekcija




Teško je i proći pored štanda Golden Rose kozmetike! Meni je ovo jedna od dražiš marki, kvaliteta proizvoda je odlična, a cijene su zbilja niske.
Prodajna mjesta u Zagrebu: Importane Centar, Garden Mall, City Center West i CC East.

Čitala sam dosta recenzija i o njihovim rumenilima i maskarama tako da i njih planiram uvrstiti u svoju malu kolekciju.

Dakle, možemo početi s proizvodima koje ja trenutno imam.


GR RUŽEVI ZA USNE



Ruževi dolaze u crnoj plastičnoj ambalaži u zlatnoj kartonskoj kutijici. Plastika je čvrsta i ambalaža djeluje poprilično elegantno.

Rok trajanja - 24 mjeseca
Količina - 4,2g
Cijena - 29,99kn

Pigmentacija im je čista 5, dok je njihovo zadržavanje na usnama različito. Kremaste su teksture i sadrže vitamin E što piše na kartonskoj kutijici za koju više ne znam gdje je.

U mojoj kolekciji su 3 GR ruža u nijansama 57, 98 i 120.

Nijansa 57 mi je jedno vrijeme bila omiljena i samo sam nju nosila. Preživi cijeli dan, a nakon brisanja ruža na usnama još ostane boje do drugog dana. 

Nijansa 98 je nijansa koja ide uz sve. Nosim ga samog, na sredini usana preko olovke, sa sjajilom, u raznim kombinacijama... za sve je.

Nijansom 120 i nisam baš tako zadovoljna. Iako uvijek prije ovako tamnijeg ruža stavim olovku, ovaj se uspije razliti. Trajnost mu je dosta slabija što je stvarno šteta jer je boja divna.



GR PARIS NAIL LACQUER

Lak kojeg možete pronaći u jako velikom broju nijansi, mene baš pere zelenilo pa je moja neka mint u nijansi 236.

Rok trajanja - 8 mjeseci
Količina - 11ml
Cijena - 16,99kn


Treba ga nanjeti u 2 ili 3 sloja da se dobije boja kao i u bočici.
Jedini nedostatak je samo sušenje koje je prokleto sporo i to mi se baš ne sviđa.


GR MATTE NAIL LACQUER



Ovaj lak je kupljen jučer u prolazu kroz Importane Centar nakon posjeta PMF-u. Uvijek najbolje stvarčice kupim tako nenadano. 

Rok trajanja - 8 mjeseci
Količina - 11.5ml
Cijena - 19,99kn



Zelenilo i dalje u nijansi 15. Ovaj me lak oduševio, nalakirala sam ga čim sam došla kući. On je potpuno mat, potrebna su 2 sloja, suši se odmah i nemam što više dodati, oduševljena sam.
Za ove lakove je također veeeelik izbor nijansi.



Imate li što od GR-a već? Kakva su vaša iskustva?
Pišite mi, vaša Leonarda! :)

2 komentara:

  1. I meni je GR jedan od najdražih brendova,stvarno imaju dobre stvari. Karmini,lakići,ma sve. Meni je najnaj proizvod njihov tuš i nijedan drugi ne mogu da koristim :D Jesi li možda probala ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, vidiš. Ja otkako sam slučajno otkrila Essence liquid ink nisam uopće ni probavala druge tuševe. Odlično, sad znam koji ću za promjenu! :D

      Izbriši