nedjelja, 19. srpnja 2015.

BIOBAZA ~ univerzalna hidratantna krema

Nekaj domaće! (jej)
Ostala sam bez svoje Nivee Soft koju koristim kao noćnu kremu jer ona meni super hidratizira kožu, ali faking se sjajim, no nisam uspijevala naći joj zamjenu. Probala sam s Clinique kremom, žali Bože para, lice mi je bilo katastrofalno nakon nje. I tako ja, u moru krema, tražim neku koja neće začepiti pore i stvoriti mi minsko polje po faci, again. Ne biste vjerovali - našla sam ju, i to domaća proizvodnja, šok.



Ovo mi je drugi Biobazin proizvod i kupit ću ih sve! Na kremicu sam naišla slučajno u Billi, a također ju možete naći i u Dm-u, Bipi, Kozmu, ali mislim da je ima i u Plodinama te u dućanima na tu foru.

Rok trajanja - 12 mjeseci
Količina - 90ml
Cijena - 15kn

Dakle, ovu kremu možete koristiti za sve! Lice, ruke, tijelo, whatever. Kod mene se ona koristi na licu te vratu i dekolteu.

Što "oni" kažu?
~ Hidratantna krema za sve tipove kože, za odrasle i djecu tijekom svih godišnjih doba. Lagana, hranjiva i zaštitna formula formula pogodna za njegu lica i tijela, ali i kao podloga za masažu. Dobro se upija i ne ostavlja masni trag. 
NE SADRŽI PARABENE, SINTETSKE MIRISE I BOJILA.


Tu su i sastojci kog zanima, svakako bih ju preporučila ne samo onima koji briju na te "prirodnije" sastojke. Krema je vrijedna pažnje.



Zanimljiva stvar je to što krema apsolutno nema mirisa! To mi je onako wow, navikla sam da sve to ima neki parfem. Ovu sam stalno imala pod nosom jer nisam vjerovala da krema fakat nema ni trunke mirisa.


Tekstura joj je, onako, poprilično gusta. Ja bih rekla kao kod onih krema kaj tete u ljekarni smiksaju, eto, takva. Kada ju stavljam na lice ona ostavlja bijeli trag što mi je pri prvom korištenju bilo "why, man, why?", no to se upije nakon par sekundi.

Pakiranje mi je zgodno, jako praktično. Ne ostane mi pola kreme pod noktima.


Nakon kreme je lice jako mekano i nahranjeno i lice mi se uopće ne sjaji jako te mi se izuzetno sviđa kao krema ispod tekućeg pudera. 


Imate li ovu kremu, kakva je Vama? Što Vi kažete na Biobazine proizvode?
Pišite mi, vaša Leonarda! :)

Nema komentara:

Objavi komentar