ponedjeljak, 24. kolovoza 2015.

BIOBAZA ~ S.O.S. Yoghurt

Drugi dio Biobazina poklona! Da odmah počnemo...


Rok trajanja - 12mj
Količina - 150ml
Cijena - 39,99kn 




Ambalaža super praktična, ovakve najviše volim, ništa mi ne završi pod noktima, sve ostaje uredno.



Miris je odličan! Jako mi se sviđa. Također je nečural kao i kod ulja, ali puno ugodniji.

Tekstura je prilično neobična, mene je prvo asocirala na drhtavca haha, ali je, onako, dosta gušće od obične kreme. 



Nažalost, noge su mi uspjele izgorjeti dok sam se sunčala na dvorištu i to mi je najneugodnije mjesto. Otuširala sam se i samo namazala ovim jogurtom. Djeluje brzo, ugodno hladi i smiruje zatezanje i crvenilo.
Namažem ga čak i umjesto mlijeka za tijelo jer kokosasti miris  osjećaj hidratacije koje ovaj jogurt pruža su odlične.

Po meni je ovo obavezan proizvod na svakom ljetovanju jer uvijek malo pocrvenimo, a ova stvar će to brzo i bezbolno sanirati.

Koristite li after-sun proizvode? Biste li isprobale ovaj?
Pišite mi, vaša Leonarda! :)

4 komentara:

  1. Super post! :)

    Možda se pratimo?

    Katja iz Slovenije

    OdgovoriIzbriši
  2. Smatram after sun proizvode jako bitnima, ukoliko želiš očuvati boju kože preporučam ti da se mrljaš s proizvodom još 2 tjedna nakon sunčanja. Boja će tako duže trajati. :)
    Nisam isprobala biobazin, iskreno svi njihovi proizvodi su me razočarali i nekako ih izbjegavam. :/ Bitno je da tebi odgovara! :D
    Ovo ljeto sam koristila pyrusov gel i fantastičan je, na njemu ću se zadržati i sljedeće godine. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma joj, potrebno je 3-4 kišna dana i doslovce "pobijelim", ali što je tu je.
      Nisam taj gel isprobala, ali svakako ću proučiti to malo pa možda nagodinu bude bolji ten haha, hvala ti! :D <3

      Izbriši