subota, 7. studenoga 2015.

MONTAGNE JEUNESSE ~ Peel Off maska

Danas jedna mala recenzija o jednom odličnom i turbo jeftinom proizvodu, a riječ je o peel off maski za lice marke Montagne Jeunesse. Ovu marku možete pronaći u svakom Mülleru.


Rok trajanja - 6ml
Količina - /
Cijena - 5 - 6kn


Prije nanošenja ovog proizvoda napravim dobar peeling. Najčešće to bude nešto homemade, npr.šećer, cimet, med, maslinovo ulje.

Miris je osvježavajuć, no prevladava alkohol tako da ga ne bih preporučila nekom osjetljivom. 


Maska je poput neke sluzi, čudna stvar totalno. Ljigava je, strašno viskozna te se brzo suši.


Ja obično ovu masku držim na licu 20 minuta. Baš ju trenutno imam na sebi i ne mogu se ni nasmijati. Ona Vam nakon 5 minuta toliko zategne lice da se ono više ne miče i to mi je strašno dobro kod nje.
*OPREZ: što dalje s maskom od obrva i kose inače je bolno. Toliko se zalijepi da ju je muka skinuti, a i boli.

Fino očisti kožu, lice bude glatko, preporučujem!

Bljak, jel'da?

Jeste isprobale ove povoljne maske? Kako su se Vama svidjele?
Pišite mi, vaša Leonarda! :) 

Broj komentara: 10:

  1. Bas je zanimljiva maska :) moracu da je probam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, i jako povoljna. Postoji još jedna vrsta, ta je s narom. Jednako dobra. :)

      Izbriši
  2. Mogla bi biti dobra, imala sam Avonovu peel off od krastavca i isto je boljelo kad se zalijepi za obrve. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda sve razumiješ. Ja sam se napokon ispraksirala i uspijem ih izbjeći. :D

      Izbriši
  3. Imam ju, ali nisam još probala. Ako kažeš da je dobra, možda bih trebala ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam ljubitelj peel off maski jer sam prirodno smotana :D Maskica djeluje čisto solidno, no mislim da su malo pretjerali s alkoholom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, za alkohol se u potpunosti slažem pa ju ni ne koristim prečesto, šteta. :S

      Izbriši
  5. Ova maska mi djeluje baš fora :) .. Morati ću je isprobati. :)

    OdgovoriIzbriši