nedjelja, 22. veljače 2015.

IKEA, HIGH HEELS AND NIGHT OUT

Hello.
I was in Ikea yesterday and I bought some things.

Jučer sam bila u Ikei i kupila neke stvarčice.



First is this lovely "glass" (is it? It is made of porcelain) and the same bowl. That light pink is so adorable and girly!

Prvo dolazi ova lijepa "čaša" (jel je to čaša? Od porculana je) i ista takva zdjelica. Ova svijetlo roza je tako divna i ženskasta!



Something for my room, new chair. I really like this one. (I even assemble it by myself) It's made of white plastic and it's really simply .

Nešto za moju sobu, novi stolac. Baš mi se sviđa. (Čak sam ga i sastavila sama) Napravljen je od bijele plastike i stvarno je jednostavan.



And new pink carpet. It's sooooo fluffy! And pink. And adorable. Old one is good to but too big for my room.

I novi rozi tepih! Takoo je mekan! I roz. I divan. Stari je dobar ali je prevelik za moju sobu.



Something for my laptop. It's holder, in pink of course. Good thing.

Nešto za moj laptop. Držač, rozi naravno. Dobra stvar.



Selfie

I was in City Center One East, too. I buy this amazing shoes. I'm in love. That colour is perfect, 

Bila sam i u City Centru One East. Kupila sam ove čudesne cipele. Zaljubljena sam. Boja je perfektna.



New Labello lip butter - Vanilla&Macadamia, That smell, OMG, so good.

Novo Labello maslac za usne - Vanilija i Makadamija. Taj miris, OMG, predobro.




There is new YSL fragrance, Black Omnia. I think I need it.

Napravljen je novi YSL parfem, Black Omnia. Mislim da mi treba.



I came home in 6.00PM. I had to do makeup on my friends and go out. I was 2 months at home, no life. Crazy school... but now I think I should stay at home haha. 
My look was really simply. White shirt is from Lidl, jeans are from Zara, high heels from Deichmann, bag from Takko Fashion and leather jacket from Amadeus.
I put only earrings from Takko fashion (new, too. It will be in post about jewelry) and my fav Jacques Lemans watch.
Hair was straight, makeup was classy. Red lipstick and simply cateye.

Doma sam došla oko 18h. Još sam trebala našminkati cure i ići van. Već 2 mjeseca sam doma, nemam život. Luda škola... no sada mislim da bi bilo bolje da sam ostala doma haha.
Moj look je bio poprilično jednostavan. Bijela košulja iz Lidla, traperice iz Zare, štikle iz Deichmanna, torba iz Takka i kožna jakna iz Amadeusa.
Stavila sam samo naušnice iz Takka (nove isto. Bit će u postu o nakitu) i svoj najdraži Jacques Lemans sat.
Kosa je bila ravna, makeup elegantan. Crveni ruž i blagi cateye.

Forced smile

E. and me

LG







Nema komentara:

Objavi komentar