ponedjeljak, 30. ožujka 2015.

How to make bright eyes?


Ambalaža mi je preslatka! Kartonska je, no čvrsta, a ova pink boja je divna.
Rok trajanja - 12 mjeseci
Količina - 4,2g
Cijena - 49, 90kn
Znam da ovih paletica ima u Mülleru, u DM-u ih nisam viđala, no u Douglasu bi ih trebalo biti.



Prvo što sam zamjetila po otvaranju je bilo preslatko ogledalce u obliku oblačića.
Tu se nalaze i 2 kartice s uputama kako postići određeni look po koracima.




U ovoj paletici se nalazi 6 sjenila u dva reda. Jedan red namjenjen je za postizanje glamuroznog looka dok drugi služi kreiranju klasičnog i svježeg looka.


Svako sjenilo je puno shimmera (me no like that) i dosta se truse, light up! i vanilla eyes mogu poslužiti kao highlighteri. Nažalost, sjenila su bez baze jedva vidljiva. Inače nisam navikla na tako nježne boje na očima, no ipak mislim da im postojanost i pigmentiranost nije jača strana.
Aplikator s jedne strane je onako, još bi i poslužio, ali kistić s druge strane je dosta lošiji.



Kreirala sam jedan look, ja sam sebi jako čudna s ovim. Navikla sam na dramatičnije, paf. Razmišljala sam bih li dodala eyeliner ili ne, ali nekako mi se jednostavno nije uklapao u ovu "nježnoću" haha. Tako da je ovo minimum.
Na usnama imam samo sjajilo, također iz Essence kolekcije mini lipgloss set - San Francisco.




Ovu paletu smatram dobrom na dnevnoj bazi. Svakako je praktična za školu ili faks, u torbi joj se ne će ništa dogoditi. Moja očekivanja nije baš ispunila.


Kako se vama svidjela ova paleta? Bi li ju kupili?
Pišite mi, vaša Leonarda! :)

*prvi ovakav post, svaka kritika bi mi dobro došla za daljnje

Nema komentara:

Objavi komentar