nedjelja, 15. ožujka 2015.

THIS WEEKND

Vikend je tu, hvala Bogu. Trenutno ležim u krevetu, čudno... no to je zato što jučer nisa, bila kod kuće hahah.
Obukla sam se vrlo jednostavno. Smeđi kardigan je iz Takka, bijela potkošulja iz Lidla, svijetlo plave traperice iz H&M-a i štikle iz Deichmanna.
Stavila sam svoj Jacques Lemans sat i plavu Cruciani narukvicu s leptirićima.
Kosa je bila ravna, makeup ništa posebno, cateye i naglašene obrve.







I, probudila sam se umorna - kao i očićno. Očistila sam sobu i nazvao me tata te pitao hoću li ići danas na rukomet. Oh, zašto ne. (tko igra uopće?) Našminkala sam se, izabrala krpice i krenula za Zagreb.
Naši su dečki igrali protiv KIF Kolding. Dobra tekma, zgodni dečki. Što bi drugo cure trebale reći o tome haha.





Nosim plavu košulju iz Bershke, traperice/tajice iz Bershke, bijele Conversice i 20 godina staru traper jaknu haha.
Torba je iz Takka, naočale su Vogue. JL sat, Cruciani leptirići i srca te krilate naušnice iz Terranove.
Kosa je kao i jučer, makeup isto - samo sam stavila svoj MaxFactor Colour Elixir ruž. (Ruby Tuesday 715)




Our boys win! :)




Shopping je bio uspješan kao... no da, nemam riječi.
Kupila sam pidžamu u Terranovi... leopard uzorak... trashyyyy, omg. Nije me briga. Baš se volim u njoj, ugodna je.
Ruževi nisu bili u mojim bojama, a ni lakovi za nokte, nemam sreće. 






LG






Nema komentara:

Objavi komentar