srijeda, 6. siječnja 2016.

TESTER BOX ~ prosinac 2015.

I da, po običaju, ja sam zadnja s pričom o svom Tester Box - u, no hajde, bolje ikad nego nikad!
Jesam Vam spomenula ikada koje sam ja sreće? Stvari koje želim dobijem na nagradnim igrama samo tako... npr. ovog puta ja pojma nisam imala da nagradna na Instagramu postoji i onako, dođe mi obavijest, ja dobitnica. Može, što ne bi moglo, hvala Ivani i ovog puta!



Box je ovaj mjesec top! Znači ja slađi božićni dizajn nisam vidjela, nemam tu što za nadodati. Prosinački box je voljen od strane kamere, to svakako.



Unutra je opet ona zgodna, zadnji puta nazvana - kartica. Ovog mjeseca na njoj se nalazi citat: "Žene su kao pahuljice - svaka je posebna na svoj, prekrasan način." Na poleđini se nalaze cijene full size proizvoda koji su se mogli naći u ovomjesečnom boxu.



Ovaj mjesec se u boxu nalazi ukupno 11 proizvoda. Kad sam vidjela da je nešto Aurino unutra, mojoj sreći nije bilo kraja.

Aura Glorious Cheeks rumenilo u nijansi 213 dollface je jedno prekrasno rumenilo o kojem će ići posebna priča već danas. 



Bell Fashion Colour sjajilo za usne. Kako inače nisam bila baš neki ljubitelj sjajila, polako postajem. Ovo sjajilo nije onako odvratno ljepljivo i jako je lijepe boje koja na usnama izgleda odlično kada naglasim oči, a opet želim i nešto na usnama.



Nicole cosmetics lak za nokte. Ljubičasti, jer ne vidim di piše neki naziv ili brojček. Moji nokti su u katastrofi again jer je rad s djecom i škare u njihovim rukama bio poguban za njih. Lak sam isprobala na ovo malo noktiju što imam i jako lijepo izgleda, jako se sjaji, no o trajnosti ne mogu pričati.



Subrina Professional PHI Repair maska za kosu je maska koja ima miris koji ne mogu odrediti... ne znam jel' mi toliko umjetan ili mi se toliko sviđa. Nisam još nikada pomirisala ulje moringe pa mi je ovo wow. Odlično mi je došla nakon svih tretmana na mojoj kosi, masnije je teksture pa ju treba dobro isprati.



Ducray Extra-doux šampon za čestu uporabu mi je bio wtf malo. Stavila sam ga i ne pjeni se pa sam stavila još. Neobičan mi je nekako, no kosa je stvarno čista i veoma je blag prema vlasištu.



Uriage Aquaprecis balzam je stvar koja ima ugodan blagi miris i brzo se upija. Nije mi nešto wow, skroz prosječna stvar dobra za ove hladne dane.



SVR Hydraliane bogata krema. S ovim brandom imam već iskustva jer sam njihovu kremu koristila u njezi pureće kože na rukama. Ovu još nisam probala pa me baš zanima.



Mizon Water Volume EX krema za lice je druga stvar koja mi je baš izmamila osmjeh na lice nakon otvaranja boxa. Čitala sam po netu o ovome i htjela sam isprobati bilo kakvu azijsku kozmetiku, ovo mi je sada prva! 



Ja sam opet oduševljena Tester Box - om kao i prošli mjesec, bravo!



Kakav je Vaš Box bio ovaj mjesec? Jeste li zadovoljne?
Pišite mi, vaša Leonarda! :) 

Nema komentara:

Objavi komentar