nedjelja, 20. prosinca 2015.

HOLLY JOLLY CHRISTMAS TAG

Čim mi je stigla obavijest o ovom taggu, krenula sam s pisanjem jer slučajno večeras nisam umorna.


Već dugo nije bilo ovakvog posta pa evo jednog, napokon.

Prvo da se zahvalim dragoj Ani Shine Of Beauty bloga. Krenimo!

1. Kada te počne obuzimati uzbuđenje oko Božića?
Čim vidim božićne ukrase u katalozima znam da je to sve tu negdje.

2. Najdraži Božićni film?
To je svakako The Holiday zbog najdražeg mi Judea Lawa.

3. Jesi li ikada doživjela bijeli Božić?
Ma jesam i opet bi.

4. Tvoja omiljena Božićna pjesma?
Ma snijeg svud pada, zvonaaaaaa zvone!

5. Omiljena hrana ili kolač koji se uvijek nađe na tvom Božićnom stolu?
Nemam nešto posebno, mama uvijek peče tonu kolača... nek' su oni meni čokoladni.

6. Znaš li nabrojati imena sobova Djeda Božićnjaka?
I Rudolph, onak WTF, kako njega izostave ahaha.

7. Voliš li više poklanjati ili primati poklone?
Mislim da to ide jedno s drugim. Kako da ja sad dobijem poklon i ne uzvratim? Pojelo bi me to.

8. Navedi jedno mjesto o kojem sanjaš da ga posjetiš u vrijeme blagdana.
Negdje van, ne mora to biti na skijanje. Samo da je neki hotel i wellness uz to... meni više ništa ne treba.

9. Što više voliš: Badnjak ili Božićno jutro?
Badnjak, svakako. Bor i te gluposti... Božić mi je dan kao i ostali samo što unesem extra kcal za narednih tjedan dana.

10.  Kada tvoja obitelj ukrašava Božićno drvce i tko ga ukrašava? 
Na Badnjak, uvijek. Svi sudjelujemo u ukrašavanju.

11. Voliš li više bijele lampice za bor ili šarene?
E pa baš one zlatne.

12. Bili radije živjela u kućici od medenjaka (gingerbread house) ili u radionici Djeda Božićnjaka? 
Živim u Čelfogradu narednih par tjedana.


13. Ukratko ispričaj tradiciju svoje obitelji na Badnjak.
Spavam do podne, popijem kavu, "asistiram" u kuhinji, slažem bor (veliki umjetni pa ima jako puno posla; dosta dugo traje), gledam TV, okitimo bor, i da, još malo jedem. 
Ove godine radim na Badnjak, ali to me u jednu ruku i veseli, bit će zanimljivo s klincima.

14. Kad bi se mogla naći ispod imele s osobom s kojom god poželiš, tko bi to bio?
Oops!

15. Što je na vrhu tvoga bora?
Ma neki vršak, a inzistiram da nabavimo prokletu zvijezdu.

16. Odbrojavaš li do Božića?
Naravno.

17. Najdraža Božićna uspomena?
Pa ne znam, uvijek očekujem od tog Božića ne znam što, a ispadne mi kao običan dan... čini mi se da ću ovaj koji dolazi pamtiti.

18. Što najviše voliš u vezi Božića?
Miris hrane, kave, čaja i onih svijeća koje su baš zimske.

Nominiram Korinu s Pinkina bloga, Suzanu s AiryFairyMakeup te Suzanu s Little things that make me happy.

Nadam se da Vam se svidio ovaj post. Slobodno mi i Vi odgovorite na ova pitanja, bit će mi drago.
Pišite mi, vaša Leonarda! :) 


1 komentar: